A Lemonet Kft. Cisco SMB Selected partner

A minősítés eléréséhez szakembereink számos Cisco tanfolyam elvégzése után sikeres kereskedelmi és technikai vizsgákat tettek.

Miért fontos ez Önnek?

Mert, mint Cisco SMB Select partnerek, jól felkészült, nagy tapasztalatokkal rendelkező szakembereink a Cisco Systems munkatársainak közvetlen támogatásával az alábbi szolgáltatásokkal állnak az Önök rendelkezésére:

Cisco hotline (5 nap x 8 óra )

Hotline szolgáltatás telefon, fax és e-mail segítségével, amely meggyorsítja az ügyfelek számára a probléma megoldást, illetve a problémák minőségének meghatározását. A Hotline szolgáltatás munkanapokon normál munkaidőben elérhető.

Upgrade szolgáltatás az ügyfél telephelyén

Cisco eszközeiknek szoftver és hardver upgradjét szakembereink az Önök telephelyein elvégzik

Cisco CCO ( Customer Connection Online ) elérés

A Select Partnerek közvetlen eléréssel rendelkeznek a Cisco CCO Web- rendszeréhez, amelynek segítségével hozzáférhetnek mélyebb információkhoz, letölthetik a legfrisebb javításokat, hozzáférhetnek a technikai adatbázishoz, valamint itt regiszrálhatják a felmerülő technikai problémákat, amelyekre a Cisco technikai szakembergárdája ad megoldást.

Hardver csereberendezés biztosítása

A Select partnerek megfelelő készlettel és megfelelő szaktudású mérnökökkel rendelkeznek, hogy a Cisco eszközök meghibásodása esetén megfelelően felkonfigurált csereberendezéssel álljanak rendelkezésre.

Demo és teszt berendezések

A Select partnerek demó- és tesztberendezéseket tudnak ügyfeleik számára biztosítani.

    1. szintű support szolgáltatás
  • A Cisco által vizsgáztatott , nagy gyakorlattal rendelkező szakembereink a sokféle gyártó eszközeiből álló hálózatokban széles körű hibafelderítő és hibamegoldó szolgáltatással állnak ügyfeleink rendelkezésére.
  • Konfigurációs szolgáltatás biztosítása
  • Üzletkötés előtti és utáni (Pre és post sales ) információk biztosítása
  • A technikai problémák helyes behatárolásához megfelelő információk kinyerése, pl. a hálózati szimptómák részletes történetének összeállítása
  • Kiszállás a felhasználó telephelyére információ gyűjtés céljából

Installáció előtti előkészítés

Az SMB Select partner segítséget tud nyújtani az üzembehelyezés előtt a végfelhasználók számára, pl a helyszín előkészítésében, a kábelezési körülmények felmérésében és a kábelezési igények kielégítésben, a LAN/WAN csatlakozást létrehozó eszközök biztosításában stb.

Installáció, üzembehelyezés

Vizsgázott szakembereink képesek a Cisco hardver/szoftver eszközök szakszerű üzembehelyezésére, a routerek, switchek, WLAN eszközök, IP telefonrendszerek, tűzfalak működésének ellenőrzésére, hibafelderítésre és hibajavítására.

A fentiek figyelembe vételével kérjük, hogy Cisco eszközök vásárlása esetén is tiszteljen meg minket bizalmával, és mi a legmagasabb szintű szolgáltatással állunk a rendelkezésére!