Komplex IP / LAN telefóniás megoldás
Cisco Call Manager és Unity Connect
A vállalat hang- és adatátviteli rendszereinek egyesítése megkönnyíti a kapcsolattartást és információcserét. A munkacsoportok tagjai könnyebben megtalálják egymást, az ügyfelek hívásait pedig gyorsan a legalkalmasabb szakemberhez lehet irányítani. A vállalat növekedésével az internetprotokollt (IP) használó kommunikációs technológiának köszönhetően minimális erőfeszítéssel és kiadással adhat hozzá új alkalmazottakat, új irodákat és távmunkásokat. A munkacsoport tagjai minden fázisban rendelkeznek a vállalat sikeres működéséhez szükséges kommunikációs eszközökkel.
A Cisco többek között a fenti szempontok figyelembevételével fejlesztette ki egységesített kommunikációs rendszerét (UC system), amely a hagyományos alközpontokén (PABX) túlmutató szolgáltatás-csomagot nyújt felhasználóinak. Az Cisco UC rendszer két alapeleme a híváskezelő Call Manager és az üzenetkezelő Unity Connection termék. A Cisco Call Manager a hagyományos alközponti telefóniás szolgáltatások - például hívásfogadás, hívástovábbítás, nappali/éjszakai szolgáltatás, keresési csoport, személyhívó kezelése, hangosbemondó, stb. - mellett a Cisco Unity Connect komponenssel együtt telepítve teljeskörű hangposta és üzenetkezelő funkcionalitást nyújt. Továbbá az IP telefónia nyitott architektúrájú fejlesztőfelülete lehetővé teszi, hogy XML alkalmazások segítségével a felhasználók a szokásos ügyviteli háttéralkalmazásokból kinyert adatokat és információkat megjelenítsék a Cisco IP telefonok kijelzőin is.
A Cisco UC rendszerében a hagyományos hangalapú kapcsolattartáson túl a kommunikáció újabb formáit integrálta a rendszerbe, mint például az azonnali szöveges üzenetküldés (instant messaging vagy chat), élő képpel kiegészített kapcsolattartás (videotelefonálás) és az emailben elérhető hangüzenetek.
A Call Manager 9-es verziónak integráns része lett a jelenléti információkat valós időben mutató un. Presence alkalmazás is. Ennek segítségével valós időben látható, hogy egy-egy munkatárs elérhető-e és milyen módon.
A dolgozói mobilitás növelhető az ezt segítő funkciókkal, amellyel például a dolgozók vállalaton belüli mobilitása (pl. több telephely) vagy a távmunka is támogatható. Szintén mobilitási szolgáltatás, hogy kettős üzemmódú mobilkészülékekkel a dolgozók a cellás hálózatról a kapcsolat megszakadása nélkül válthatnak az asztali mellékükre.
Aki még nem használta, annak a konferenciabeszélgetés új és tartalmas lehetőségeket nyit az információmegosztás és a kapcsolattartás terén.
A Cisco UC rendszere rugalmasan skálázható a néhány 10 felhasználós rendszertől egészen a több tízezer mellékes rendszerekig. A Cisco UC kommunikációs rendszerébe a növekedésével párhuzamosan redundanciák építhetők, amellyel működési biztonsága rugalmasan növelhető. Az UC rendszer komponensei virtualizálhatók, amellyel a rugalmasságuk, megbízhatóságuk tovább növelhető, egyúttal kihasználhatóak a virtualizációban rejlő költséghatékonysági előnyök is.
Amennyiben a fentiek felkeltették érdeklődését és szeretne szakembereinkkel konzultálni és/vagy szeretné, ha szakembereink részt vennének IP telefoniás projektjében, kérjük, hogy töltse ki ajánlatkérő oldalunkat!