Árajánlat kérése vállalati IP telefonalközpont szállítására
Kérem adja meg a kért adatokat az ajánlatadáshoz!
Telephelyek száma:
1 2 3

3-nál több telephely esetén kérem vegyen fel közvetlen kapcsolatot az irodánkkal a 222-1271-es központi vezetékes számunkon vagy emailben az informacio [at] lemonet [dot] hu emailcímen, hogy részletesebben felmérhessük az igényeit!

Gyártó:
AVAYA
Egyéb:
Nem ismerem a gyártókat, Ön ajánljon
Több telephely összekapcsolása esetén igényelt transzparens szolgáltatások: (kérjük bejelölni igény esetén)
hívásátadás
hívófél azonosító
központi üzenetkezelés
hívásszámlálás
üzemeltetés
Analóg fővonalak száma:
1. telephelyen db
ISDN BRI vonalak száma: (BRI vagy basic rate ISDN, 2 csatornás digitális fővonal)
1. telephelyen db
ISDN PRI vonalak száma: (primer ISDN, 30 csatornás digitális fővonal)
1. telephelyen db
SIP fővonalak száma: (interneten keresztül történő telefonálást biztosít SIP szolgáltatók igénybevételével)
1. telephelyen db
Felhasználói telefonok, mellékállomások száma: Tervezett mellékszám az egy éven belüli várható bővülések figyelembevételével:
1. telephelyen db
Az előbbi mellékszámból az analóg mellékek (faxok, modemek, stb.) száma:
1. telephelyen db
Az előbbi analóg mellékszámból a rézkábelezéssel nem elérhető mellékek (faxok, modemek, stb.) száma: pl. csak optikai kábel van két épület között, vagy vezeték nélküli kapcsolat
1. telephelyen db
GSM adapterek száma: (mobilhívások automatikus továbbításához a mobilhálózatok felé.
1. telephelyen db
Főbb plusz szolgáltatások:IgenNemOpcionális ajánlatot kérek
Mobil integráció
(a mobil irányába történő kihívásokat az alközpont egy GSM adapter felé irányítja, így csökkenthető a hívás díja)
Központi hangposta
(egyénenként személyre szabható professzionális üzenetkezelés, több egyidejű hívás kezelésére, helyben, vagy távolról lekérdezhető hangüzenetek, hangüzenet e-mail postafiókra való továbbítása, stb.)
Többszintű választási lehetőséggel rendelkező automata kezelő
(alapból 14 nyelv támogatása)
Hívásrögzítés
(manuális vagy automatikus)
Hívásközpont /Call center/
(Ügyfélkezelés)

Egyéb információ, amit szeretne megadni:
(maximum 500 karakter)

Az Ön adatai
Név:
Telefonszám:
E-mail cím: